2010

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? - Det bästa hittills tror jag
Bättre än förra året? - Japp
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? - När jag träffade Taylor Lautner, och hela jävla sommaren.
Har du flyttat under år 2010? - Yes.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Ja, såklart
Isåfall vilken? - 19279027 stycken
Har du kysst en främling? - Haha, nej

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? - Haha, inte bra
Har du varit kär? - Ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja. 
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Nej

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - Nej
Har någon i din släkt avlidit? - Ja, men ingen nära
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? - Nej
Varit i slagsmål? - Nej

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - Haha, ja
Isåfall vad? - Saker jag har sagt som jag inte borde.
Har du skämt ut dig? - HAHA, ja
Har du ljugit för en vän? - Ja
Har du varit ute en hel natt? - Ja
Har du blivit tagen av polisen? - Nope
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja.


SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? - Castello
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Nej, hah
Hatar du någon på din skola? - Ja, gud ja
Har du gjort något framsteg? - Mja
Haft alla rätt på ett prov? - Jupp

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? - Ja  :)
Har du förlorat en vän? - Well, beror på hur man ser det :)
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Japp!
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej, typ inte
Har du ljugit för en bästavän? - Nej
Har du haft en relation med en vän? - No

/ v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0