någon tycker inte om mig..

Hejsan.
Efter mitt senaste inlägg fick ag migrän och har sovit några timmar, men nu har jag feber igen. Hoppas bara jag blir frisk till imorn, vill inte vara hemma!
Någon där uppe njuter nog av att se mig lida.. I alla fall, nu städar jag för fullt, och försöker ignorera den dunkande huvudvärken. Kamerasladden är fortfarande på rymmen, så en camvild på min nya kofta får bli bra.


Man ser den inte så bra.. Tänkte använda bilden i den nya headern, vad tycker ni?

/ v'

Kommentarer
Postat av: Gabbih

Fin blogg<3, vad ska hända imorgon kväll då? :D

2010-01-31 @ 19:23:35
URL: http://summerstar.devote.se
Postat av: M Y Y S A N O L S S O N

sv. hehe va härligt att höra! :)

hm, idag har jag varit i skolan, shoppingcentrum med en kompis, letat praktisplats och nu ikvl jobbade jag en stund :)



dd? ♥

2010-02-02 @ 21:17:15
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0