hissar och dissar

 

Ralph Lauren jackorna - Ja, det var en sån jag fick i present. Haha, ego här som hissar sin egen jacka.

Smycken - Kan man inte ha för mycket av, right?

Snö - Nej, jag har inte blivit totalt galen, jag hatar fortfarande vintern. Men håll med om att snö är så jäkla mycket bättre än slask och lera. Det är finare dessutom, vem gillar ful grå snöslask eller lera som stänker överallt och förstör ens skor och kläder. Om det inte ska vara sommar ska det åtminstone vara snö!



Fjortis-språk - Jag menar när man skriver "jah äeh tieehp fjåårtiiwssh". Hur jäkla oseriös låter man då egentligen? Väx upp!

Dessie - Jag har slutat läsa hennes blogg, dålig uppdatering och tråkiga inlägg. Plus att hon provocerar överdrivet.


Kommentarer
Postat av: milla

här e det bara bra, hur e det själv.

2010-01-18 @ 20:08:10
URL: http://konstigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0