Week-end

Just nu ligger jag i min säng och äter taco chips. Ska snart kolla på i taket lyser stjärnorna hade jag tänkt. Denna helg har varit rätt bra, men stressig. Varför är det alltid jag som är så sent ute med julklappar, avslutnings/julaftons/nyårs kläder? Hatar det... Men jaja, thats life. Nu är det bara 1 ½ skol dag kvar. Imorgon är det en såndär onödig chilldag i skolan som egentligen skulle kunna varit avslutningsdagen. Men nej, den är på tisdag morgon. Sen är det äntligen loooov!

Angående förra inlägget, klart det ska stå ostbågar, och inte ostbollar. Va nog trött när jag skrev det. Tack för ni sa till om det ;)



Hahaha, omg bjuder!!!

/e'


Kommentarer
Postat av: Madeleine

tacochips med cheddar dip, looove!

2010-12-19 @ 23:24:48
URL: http://maddeworlds.blogg.se/
Postat av: niqole ♥

sv; ja, det är bra, lite ont i ryggen och svanskotan men annars så... själv? =)

2010-12-20 @ 14:21:17
URL: http://nickkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0