Dag tre - Min klass

Min klass är, ja, vad ska man säga.. Inte riktigt helt normal. Vi är som 25 mongon på ett psyksjukhus, haha!
Däremot är det en ganska bra klass, alla är lika sjuka i huvudet, och vi har väldigt roligt tillsammans, det är bra sammanhållning i klassen, vilket är skönt. Som i dom flesta klassen finns det olika "gäng", men dom brukar förändras då och då. Vi har också många internskämt i vår klass, och ord som alla säger. Det är aldrig dålig stämning i klassen.
Jag har gått i min klass sen dagis, mer eller mindre, bodde i Skåne mellan 3an-6an, så där var så en liten paus. Det har börjat nya och folk har slutat, ändå känns det som att jag har känt alla hur länge som helst.
När vi var små var jag och Maxine dom som bestämde i klassen, vilka som skulle få vara med eller inte, men det behöver vi inte prata om.
Dom jag umgås mest med just nu är Alice och Maxine, vi är med varandra på varje lektion, men jag är också mycket med Lisa, Nora, Love och många fler. För ett tag sen funderade jag på att byta skola, och ibland när jag tröttnar på mina klasskompisars sjuka humor ångrar jag att jag inte gjorde det. Men egentligen är jag väl en av dom sjukaste i klassen, och jag är väldigt glad att jag går kvar i min klass. För även om det inte känns så ibland, så gillar jag den, och jag trivs.
/ v'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv en hälsning till nån du inte känner:

God jul och gott nytt år! =)

2010-12-07 @ 18:05:54
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: malin

Hej! Ladda upp din outfit du har på dig idag och hjälp till att släcka törsten hos miljoner barn!

Läs mer på min blogg!

<3



2010-12-07 @ 18:17:21
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0