Dag 6 – Min dag

Idag vaknade jag klockan kvart över 8 (vi hade sovmorgon). Sminka mig och jag ner och åt frukost. Sen vid 9 smsa jenny mig och fråga vart jag va, hehe oppsi. Så jag typ sprang till skolan och börja med idrott. Ganska ointressant att veta vad vi hade för ämnen, men dagen har varit rätt seg och tråkig. Alla har blivit sura på mig. Eller inte alla men mååånga. Känns som alla... Aja, efter skolan vid 3 så gick jag emma och ronja till centrum, fast emma vände för hon blev typ sur. Aja, nu kom jag precis hem och ska plugga. Men vi hörs ikväll.



/e'


Kommentarer
Postat av: T

hur många som du har träffat har inte blivit sura på dej, jag menar, du verkar typ vara den mest irriterande människan som finns ?

2010-12-15 @ 19:46:06
Postat av: Viktoria | Marks största blogg♥

jätte fin :) allt bra idag?

2010-12-15 @ 21:28:37
URL: http://Viktorias.nu
Postat av: linn

finast emma ! saknar dig syster <3

2010-12-15 @ 22:12:36
URL: http://lovetheprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0