Dag 3 – Min klass





Två väldigt dåliga bilder på oss, klass 7a och 8a. Fast vi är ju samma klass, fast första fotot va vi små pluttisar. Min klass är helt störd, som en stor familj. Alla har sin egen "grupp" och ingen är ensam. Det är nog väldigt svårt att komma in i vår klass för alla är liksom så tighta... Alla känner varandra på något sätt, även fast vi inte pratar med varandra. Vi är dom som får lärare att sluta på jobbet, vikarier att inte vilja komma tillbaka. Och ibland är vi änglar. Vi pratar och är stökiga varje lektion, och tycker samma om nästan allt. Jag har gått i denna klass sen f-klass med ungefär 5 personer. Dom andra har kommit och gått, haha. Nejmen jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men 8a, jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad gulligt! Tack så mycket :)

2010-12-07 @ 21:58:31
URL: http://ninaisabella.blogg.se/
Postat av: mikaela

HAHAHAHA JAG DÖÖÖÖR E DET KARDO PÅ FÖRSTA BILDEN PÅ NEDRE RADEN ME ADIDAS?!?!??! x)

2010-12-08 @ 18:35:00
URL: http://technodrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0