busy weekend

Hallå där alla.
Jag vet att jag är antagligen Sveriges sämsta på att uppdatera, men det finns ingenting att skriva om just nu. Mitt huvud är tomt. I alla fall, igår hade jag VIP biljetter till grönan med Maxine, så vi fick vara där en timme innan det öppnade. Det var mycket mer folk än jag trodde, men det var ändå sjukt roligt. Fullt av kändisar var det också. Mikael Persbrandt, Anna Book, Sarah Dawn Finer, Kissie, Blondinbella, Amir, Kenza, Caroline Af Ugglas, det är bara hälften av alla vi såg. Bäst av allt är ändå, vi såg Rabih Jaber, från Idol! Jag hade glömt hur underbart söt han är!
Idag ska jag och Maxine på Odd Molly utförsäljning, så jag måste börja göra mig i ordning nu. Får se när jag uppdaterar, min Iphone är trasig, så kan inte uppdatera från den, tyvärr.. Men, det blir fler inlägg idag i alla fall ;)

/ v'

Kommentarer
Postat av: sandra

allt är bara bra:) hur är det själv?

2010-04-25 @ 12:27:24
URL: http://sandroou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0