städar

Heey
Ska städa mitt rum nu då, det ser helt förjävligt ut, men på något sätt lyckas jag alltd fastna här framför datorn.. Idag har jag varit med Amanda i stallet, hon rider en ponny som heter Nelly, som hon hjälper någon kille att sätta igång. Nelly har varit skadad, så hon får bara skritta och trava, och är massa stel. Sen fick jag smörja hennes träns som inte blivit smörjt på 6 månder!! Jag höll på at dö, men jag älskar att se skillnaden sen, så jag gav inte upp ;) Fint blev det i alla fall.
Nu ska jag städa. Ska städa, ska städa.. Fyfan.. haha, hörs ikväll.


Haha, jag ser ut som en bebis xd

/ v'


Kommentarer
Postat av: City

Svar: Tack =)

2009-12-10 @ 20:30:48
URL: http://gatc.blogg.se/
Postat av: Härskareee :D

Du smörjde sadeln oxxå :D (A) <3

2009-12-10 @ 22:18:46
Postat av: Emelie

fin tjej med en fin blogg !!<3kram/ emelie

2009-12-11 @ 16:18:58
URL: http://emeliekeroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0