härlig dag

hallå fina bloggläsare.
Idag väckte mamma mig ganska tidigt, och jag svär, jag har aldrig varit så trött. Det första jag sa när jag såg henne var "Måste jag gå upp idag?".
Men, efter tio minuter ungefär gick jag upp ändå, eftersom jag först skulle till stallet och fixa allt sen iväg till Maxine på lilla julafton med hennes pappas släkt. Det var urmysigt verkligen. Sen kom Nora hem till mig efteråt, och vi har hittills lyckats kolla på twilight och äta massor med godis. Toppen, huh?

Och jag måste bara säga att jag är jättenöjd med julafton, det är så underbart med julmat, presenter, kalle anka och bara vara med familjen. Jag älskar det verkligen.
Några av dom finaste sakerna jag fick var en iphone med glittrigt hello kitty skal, en Paris Hilton plånbok, en epilator, och massa mer fina saker som jag vet att ni inte vill läsa.

Vad fick ni i julklapp?




Min Iphone då (;

/ v'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0