bara för jag har tråkigt, & är sjuk

10 FRÅGAR OM DIG SJÄLV
namn? emma
när fyller du år? 3 maj
några piercingar? mja
vad har du på dig just nu? mjukisbyxor och linne
vilken årstid är bäst? sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? soooova 
vad tycker du mest om hos dig själv? att jag inte kan bli tjock? (a)
vad är du bra på? hm
vem älskar du mest på denna jorden? jenny,ronja tim vilda och familjen
sover du hellre själv än tillsammans med någon? beror på vilket humör jag är på

10 FRÅGOR OM DINA VÄNNER
vem vet allt om dig? ingen, men det mesta, jenny & mamma typ
vem är den roligaste av dina vänner? alla typ
vem är snyggast av dina vänner? alla
vem är mest partyprisse? dom flesta? vet inte vem mest
vem är den du helst har filmkväll med? jadu
vem av dina vänner är mest "evil"? alla har sina sidor :)

10 FRÅGOR OM DIN FAMILJ
vem står dig närmast? mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? jorå
vem är farligast i din familj? jag
vem ser roligast ut i din familj? haha?
vem är coolast? jag :D
har ni något husdjur? mini pini
vem har du mest gemensamt med? mamma & pappa
vem står för underhållningen? erik
vem sover du oftast med? själv
roligaste kvällen med familjen? haha, ingen aning

DAGENS
pinsammaste? ingenting faktiskt
saknad? linn storasyster!<3
kläder? det skrev jag ju nyss ?
låt? ingen, har inte lyssnat på något
puss? haha, pappa pussa mig innan han åkte :$
köp? inget
bus? jag är inte busig :)
bästa? ingenting typ

ANNAT
hur mår du just nu? mensvärk, och ont i huvudet annars toppen
har du piercat dig? mjo, inte än
är du hungrig nu? nej
vad är klockan nu just nu? 17:02
vilka sidor på Internet är du inne på just nu? andra avenyn och blogg.se

TELEFON/MOBIL
vart ligger din mobil på natten? i min säng, i handen eller på ett bord
hur många sms skickar du om dagen? olika
vad skulle du gjort utan din mobil? inte leva :o
vem ringde dig senast? ronja trorjag
vem ringde du senast? erik
vem sms:a till dig senast? julia :)
vem sms:a du till senast? juliiiia
FAMILJ
hur länge sen var det du träffa din morsa?  2 timmar sen kankse
hur länge sen var det du träffa din farsa? imorse ..
MUSIK
lyssnar du på musik just nu? nej
vilket är ditt favoritband/artist? vet inte
vad gillar du för musik?  olika

KLÄDER
har du fler än 4 linnen? ja
har du fler än 3 jeans? ja
har du fler än 5 tröjor? ja

SMINK OCH HÅR
använder du mascara? ja
använder du wax? nej
använder du ögonskugga? händer
använder du kajal? nej
använder du hårspray? ibland
använder du volymspray? nej
använder du mousse? nej
använder du deodorant? ja
använder du skinspray? nej
använder du parfym? ja
använder du läppglans/läppstift? ja, ibland så 
använder du brunkräm? yes
använder du rouge? nej eller ibland
uppsatt hår eller hängande? beror på
plattar/lockar du håret varje dag? plattar, om jag inte har bulle 
målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nej?

KÄRLEK
vad hette din första flickvän/pojkvän? höhöh
skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej
har du varit tillsammans med två samtidigt? när jag va liten? xd
är du kär just nu? nej
har du kysst någon idag? nej
har du ett förhållande? nix
är du romantisk? fråga inte mig
har du haft sex den senaste månaden? naej
vem sov du senast bredvid? mamma (a)
har du snott en kompis pojkvän/flickvän? typ..
vad hette din första flickvän/pojkvän? men herregud, varför fråga 2 gånger hela tiden?
vill du vara singel eller ha ett förhållande? forhållande
har du under de senaste månaderna vart KK med någon? nej
hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? ingen aning, 24?
har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? hahahaha, nej?
vad gillar du för stil på tjejen/killen? stil? går mer på insidan :)

/e'

Kommentarer
Postat av: hilal

söta bilder i headern :)

2009-12-15 @ 19:32:44
URL: http://sheisjustshe.blogg.se/
Postat av: Gullis

Heeejsaan såg att ni skrivit till mig! Jätte söt blogg! :)

2009-12-20 @ 12:32:03
URL: http://gulliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0