we're back on track

Hejsan Sverige och alla fina läsare, om vi nu har några kvar, haha.

Era favoritbloggare är tillbaka igen, jippie! Vi kommer fortsätta som vanligt, lägga upp bilder, skriva om vår vardag, hiss & diss och annat skoj! Så, luta er tillbaka och enyoj.
Och glöm inte att följa oss på bloglovin', så du inte missar något inlägg. Tryck på knappen där det står "10 prenumeranter"

Själv sitter jag i min rosa morgonrock i soffan och gör absolut ingenting. Har blivit sjuk, igen. Antagligen halsfluss den här gången, ni som har haft det vet ju hur otroligt ont det gör! Inte ens zyx hjälper.. Jag lever på glass just nu, hehe.
Senaste nytt dårå, det som har hänt sen jag bloggade senaste gången. Jag har blivit frisk, sjuk igen, frisk, sjuk, frisk sjuk. Så har vintern sett ut för mig, mitt imunförsvar verkar inte vara det bästa. Jag har flyttat, ut på landet, och bor precis brevid stallet nu. Jätteskönt när man har en häst som ska skötas hela tiden. Tro inte att jag kommr bli någon bonde nu. Verkligen inte. Jag har färgat håret också, hos Bobby. Nästan samma farg, fast med lite koppablonda slingor. Blev supernöjd. Och, om fem dagar åker jag till Teneriffa med Maxine-fin och våra familjer. Mer än så orkar jag inte skriva just nu, men jag hör av mig lite senare.


Hur söt kan man vara?!


Puss och kram
/ v'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Öhh du har stavat enjoy fel?

2010-03-25 @ 18:21:17
Postat av: maxine

du kan ta bort min länken till min blogg, jag vill inte vara länkad i eran blogg! okej?

2010-03-26 @ 19:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0