hiss & diss



Päls - Så jävla snyggt och classy, älskar det verkligen. Dock har jag lite dubbelmoral, då det gör lite ont att tänka på att jag har på mig något som en gång i tiden har haft fyra ben och gått runt någonstans... Aja, anyway, päls är snyggt.
iPad - Jag vet att alla säger att den är onödig, men fuck no. Den är så jäkla bra att ha, man kan göra allt från den man kan på en dator, skriva ut saker, göra dokument.
Cola - Behöver jag säga mer?



Dryga människor - Jag hatar när folk inte bara kan anstränga sig och vara lite trevliga, snälla. Ännu värre är nästan när folk inte kan bestämma sig om saker, typ när man ska ses. Är det svårt att säga en tid och en plats, och sen vara där? Tydligen.
Fula jackor - Jag har slutat använda min fjällis till exempel, för att det är så jävla fult. Känner mig helt äcklig, och fet i den. Dock kan jag inte säga annat än att det är den skönaste jackan jag haft, därför kan man inte låta bli att ta på sig den när det är som kallast ute.

/ v'

Kommentarer
Postat av: ronja

amen tack så hemskt jävla mycket då! din blogg ärju inte direkt snyggare! :o

2010-12-30 @ 12:26:23
URL: http://jagharenbloggemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0