Dag 5 – Min bästa vän

Min bästavän heter jenny. Vet inte vad jag ska börja med, men hon är verkligen allas lilla solstråle. Helt underbar som alltid lyssnar, alltid hjälper, förstår osv. I mars har vi varit bästavänner i 3 år. I dom 3 åren har jag varit världens lyckligaste som fått kalla henne för bästavän. Vi har glidit isär för många gånger egentligen, men vi har alltid fixat det. Och inte för att va ego eller något, men vi är så jävla starka tillsammans. Och jag lovar, vi har gått igenom och går igenom så mycket mer än någon tror. Vi är inte lika nånstanns. Har frågat massa personer (som känner oss) om dom kan hitta några likheter, men nej. Haha, därför är vi grymma som inte bråkar mer än vi gör också :) Iallafall, vi är dom som ingen kan förstöra mellan (ja, det är folk som försökt), dom som alltid kommer vara bålstas blåsta fjortisar, för vi spela in en fjortisvideo när vi hade tråkigt. Helt ärligt så tror jag att vi alltid kommer vara bästavänner. Eller inte bästavänner kankse, men vänner iallafall. Jag vill det, för utan min älskling, skulle inte jag varit den jag är idag.

Jenny, tack för allt du gjort och gör för mig. Det betyder så grymt mycket. Mahal kita







Kommentarer
Postat av: amanda

sv: vad bra då! :) det är bara bra med mig :)

2010-12-09 @ 16:01:09
URL: http://aamandalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0