Lilla GästbloggarN

Tja tja, bloggen!
Vi är då hemma hos Emsen godis med Mikaela, ronja, Emma och Vilse är också här.
Vi snackar om tjockishörnan och skrattar, kul va?
ELLER INTE.
Ja, men jag vill iallafall be om ursäkt för att jag glömt gästblogga innan (mycket tidigare asså),
eller glömt och glömt, jag har "glömt".
Menar hur kul är det att blogga på en skala 1-10?
Kanske 10 tycker vissa men eftersom jag inte gillar sockerärtor med ketchup så ger jag det en TREA.
Men nu ska vi prata om tråkiga saker, eller roliga.
Beror på vilken humor man har.


Aja,
XOXO
GästbloggarN




Kommentarer
Postat av: ladymuffin :)

sv; tack snälla! :D

ha en fin andra advent!

kram!

2010-12-05 @ 18:44:43
URL: http://ladymuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0