Imorgon säger jag hejdå till vintern

Japp, imorgon sticker jag med min älskade bästavän Maxine och våra familjer till Teneriffa!
Vi ska sola, bada, shoppa, och bara njuta av att slipa sveriges gråa slaskiga vardag. Det ska bli så underbart! Vet dock inte hur det blir med bloggandet där ifrån. Tar med datorn och hoppas att det finns gratis internet på hotellet. Annars får Emma hålla igång bloggen, ni klarar er utan mig, right?

Men självklart ska någonting altid vara fel, och den här gången är det att jag inte är frisk ännu. Halsen värker och och jag är sjukt förkyld. Jag ska vila massor idag, så kanske det är bättre imorgon.. Vem vet. Ska försöka äta något snart, men våran städerska är här och det är läskigt, hehe.


Här ska vi bo, niiice!

/ v'

Kommentarer
Postat av: Peaceeout

Nice ställe :) men sverige är inte så dåligt häller... elr oftast iaf xD

2010-03-29 @ 17:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0