tillbaka

Hejhej. Såg nu att emma inte heller har uppdaterat på några dagar, men vi har båda anledningar.
Jag fyllde år i fredags, och har spenderat helgen i vackra och blåsiga Skåna, där min storasyster för tillfället bor och studerar till lärare. Haha, visst kan jag låta gammaldags när jag vill? ;)
Vi gick i alla fall på Diney on Ice, åt massa gott på restaurang och bara hade det trevligt.

I födelsedags present fick jag en Ralph Lauren jacka, en Pikeur tävlingskavaj, ett BR shcabrak och lite annat skoj.
Kvällen slutade med att jag bröt ihop och grät, för att jag såg bilder från Haiti och det påminner så mycket om tsunamin. Annars var allt toppen.

Nu ska jag läsa i min underbara bok, så hörs vi.
Puss
/ v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0