sorrysorry.

Ja, jag har skitit i bloggen idag. det har kommit lite förhinder om man säger så. but who cares?
men iallafall, jag har städat mitt rum idag, sjukt kul faktiskt -.- sen har jag ätit på mae thai med jennifer, becka och signe. efter det gick vi runt och flumma lite, och sen gick signe och becka på bio och jag och jennifer gick hem. eftersom hon har sett twilight redan, och jag hatar twilight. men nu ska jag ladda upp lite bilder från idag och sen plugga lite till spanska provet.
pyss !


signe <3

jennifer<3

jag och becka<3 haha förlåt sötnos, men du är faktiskt så illa tvungen :)
/e'


Kommentarer
Postat av: Evelina - Brunetternabloggar

Sv: Nej, typ inget.. Skola igen ju, och sen träning för min del :p

2010-01-24 @ 22:04:57
URL: http://brunetternabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0