sista dagen av frihet

Så, då är det slut då. Mitt liv är officiellt över. Imorgon börjar skolan.
Usch, jag orkar inte. Jag orkar inte gå upp tidigt, och gå till skolan och koncentrera mig på något. Jag vill bara ta det lugnt liksom.

Idag har jag i alla fall njutit av lovet till max, min outfit är mjukisbyxor och en stor tjocktröja, jag har inte sminkat mig eller borstat håret, och har bara tagit det lugnt. Vaknade med Maxine brevid mig runt ett, och då spelade hon, Tekla, mamma och jag Super Mario på Wii, så sjukt roligt det var. Och jag måste ju säga att jag var bäst *host* haha. Nu sitter jag och äter det sista av chipsen från igår och ska kanske börja jobba lite på en ny design. Vi får se om jag orkar. Jag ska i alla fall bada, det är helt säkert. Mamma och pappa har varit i Riga två nätter, och köpte tre badbomber, en bodyscrub och en duschkräm till mig från någon affär som inte finns i Sverige, och det är jättelyxigt! Måla naglarna ska jag också göra.


- förlåt för dålig kvalitet på bilden, tagen med iphone.

/ v'

Kommentarer
Postat av: tilda

SV: oj tack! :)

själv är er jätte fin!

2010-01-07 @ 17:38:25
URL: http://tiips.webblogg.se/
Postat av: TUFFiNG ♥

Svar: hihih okej (;

idag har jag varit med en kompis.



kram

2010-01-07 @ 20:24:44
URL: http://tuffaast.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: jo, bra sj? :)

2010-01-07 @ 21:03:18
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0