Mitt 2009

Tänker tillbaka på året som har gått så otroligt fort. Året som började med att jag var i Forum och fikade varje dag, och slutade med att jag aldrig hann fika, eftersom hästen tog all min tid. Året som jag fick så många nya vänner, men också förlorade några. 2009 var ett bra år, och jag kommer aldrig glömma det.



Jag fick Bandidos, min förra lilla ponny, som vi tyvärr inte kunde ha kvar efter att han började bli farlig. Han attackerade människor, kastade av mig och var allmänt elak. Dock har han gett mig lika många fina minnen som ärr, haha ♥



Slut på det här för min del. Haha, jag blev vegeterian. Efter mycket tjat gickpappa med på att jag skulle få sluta äta kött. Han förstod nog att jag inte tänkte ge mig, jag är vääldigt envis ;)



Jag förlorade min kanin, Charlie. Hon blev förlamad i båda bakbenen, hon dog i min famn.
Charlie, jag saknar dig ♥



Jag gick på varje Idol programm med Maxine. Vi fick gå backstage eftersom hennes pappa jobbade där, och var i princip kära i Johan.



Jag fick min nuvarande, underbara ponny, Andor, första dagen på sommarlovet. Vi hade världens bästa sommar tillsammans ♥



Jag var på Gotland och hyrde cab med familjen. Jag jobbade också på Grrvide gård, och hoppas på att få jobba denna sommaren också.



Jobb på Gervide, jag på Zetor (Fetor) ;)

 

Var på Nickelodeon dagen och kollade när Johan Palm uppträdde. Det var spöregn den dagen, usch.




Jag spenderade stor del av sommaren med dessa sötnosar, och när vi inte var med varandra smsade vi dygnet runt och saknade varandra. Naaw, vad gulliga vi var ♥



Jag var i Bulgarien, vårat hotell på bilden. Det gör jag helst inte om, fyy..



Jag var i stallet varje dag nästan hela vintern, och jag och ponnyn lekte massor i snön.
Betalning blev en förfrusen tå som jag fortfarande inte har någon känsel i..


Det var några saker jag gjort i år, hade kunnat lägga ut typ dubbelt så många bilder, men vill inte tråka ut er allt för mycket ;)

/ v'


Kommentarer
Postat av: Nora<3

Man blir inte uttråkad, det är roligare med fler bilder :D

PANDOOOOOOOR :D:D:D:D:D <3

2010-01-25 @ 17:42:19
URL: http://norastromberg.blogg.se/
Postat av: michaela (:

Okej, neh sådär.. Jadu skall till sjukhuset. själv då? :)

2010-01-26 @ 04:14:29
URL: http://miski.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Åh, vad avis jag blir. Jag vill också vara ung(/yngre) och busa runt med en alldeles egen ponny hela sommaren

2010-01-29 @ 17:47:17
URL: http://stefffies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0