rubrik?

Hej Sverige!
Jag överlevde första dagen i skolan, och det var faktiskt helt okej. Även om jag inte kunde somna igår, och var så trött att jag skulle kunnat somna på bordet. Men jag stod ut, och var faktiskt koncentrerad.
Efter skolan blev det stallet, sen in till Sergel och gå på bio med Maxine, Lisa och Nora. Avatar 3D, haha. Vi satt på raden längst fram, vilket inte var det bästa. Men filmen var faktiskt bra, riktigt bra! Jag har (som alltid annars) haft förutfattade meningar om den, då den handlar om blåa utomjordingar. Inte riktigt min grej, men jag fastnade för den. Så otroligt bra gjord! När jag kom hem var familjen i full gång med att baka pizza, och så klart joinade jag. Efter att vi ätit den kollade vi på Let's Dance, och Rabih är med!! :D Jag dog typ när jag såg honom, hur gullig får man vara? Jag somnade på soffan efter för lite sömn och en lång dag, och nu är jag vääldigt trött, så det blir nog inte så sent ikväll.


naaw, så söt!

/ v'


Kommentarer
Postat av: Hemen

Festade sj :D

2010-01-09 @ 04:21:17
URL: http://kingofstockholm.blogg.se/
Postat av: Nora

Vilda, man typ dör av förskräckelse när man ser honom. Är han typ bög? Men åh, Gudrun Schyman däremot. Helt klart min stora favorit :D<3

2010-01-09 @ 11:08:25
URL: http://norastromberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Rabih är inte snygg! vilda vad ska jag göra med dig?<3

2010-01-09 @ 22:00:17
URL: http://lisaminolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0