Dag 6, min dag

Tjolahoppsan bloggen.
Jag började dageen med att försova mig, och fick stressa som fan för att hinna till skolan, som började med luciarep. Det var väl ok, inte lika jobbigt som vanligt, och det gick rätt snabbt. Dock va inte Mimmi i skolan, och det sög. Efter luciarepet gick jag till doktorn, och kom tillbaka till spanskan. Vi had eprov och betygsnack, det gick bra, fick starkt VG. Sen stack jag till slussen, cetralen och därifrån pendeln till Bååålsta, hem till Emsen godis. Sitter nu i hennes säng med Emma, Emma, Ronja och Jenny, och skypar med Sebbe, Fabbe och någon Mattias. Chillll! Ikväll ska vi kolla på skräckis, och jag kommer börja gråta :( Hihi.
Det var min dag, hittills.
Pussen / v'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0