Dag 1 – Presentera mig själv

Jahapp. Nu ska jag berätta om mig själv då. Jag heter emma linnéa ladhe. Föddes i Uppsala på akademiska sjukhuset den 3 maj 1996 klockan 13.12. Sen dess har jag bott i en bondeby utanför Stockholm som heter Bålsta med min familj. Den består av min pappa som är borta med jobbet ganska ofta. Min mamma som är min närmsta vän. Och min lillebror som är 12 år (fast 8 för mig, och det kommer han alltid vara.) och går i skolan. Jag är en sån som gör precis allt för mina vänner, ställer upp lite för mycket ibland och bryr mig oerhört mycket. Jag skulle aldrig kunna såra någon, göra någon illa fysiskt eller trycka ner någon med flit. På dagarna går jag i skolan, efter skolan träffar jag kompisar, pluggar, shoppar och sånt som typ alla vanliga 14åriga tjejer gör. Jag är en kort, smal och blyg blondin med mittbena som för det mesta är glad och rätt positiv, med många mål för livet. Det bästa jag vet är att vara med min familj och mina vänner, dom betyder allt för mig. Och jag mår bra när dom mår bra. Det värsta jag vet är när allt blir för mycket och jobbigt, och mensvärk. Skulle jag beskriva mig själv med tre ord skulle det nog vara, snäll, omtänksam och blyg. Det är verkligen en emma ladhe.


Kommentarer
Postat av: linn

sötnos !

2010-12-07 @ 19:52:14
URL: http://lovetheprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0