saknat mig?

Tjolahoppsan allihopa, I'm home!
Jag vet att ni har saknat mig, och jag har saknat er också. Men ärligt talat så skulle jag gärna ha stannat längre. Sol, bad, god mat, shopping, jag har levt i ett paradis. Och nu är jag äntligen frisk också, utom att jag är pyttelite förkyld. Ja, ni förstår nog att jag har haft det bra, och lyckats slösa en hel del pengar.. Men fina saker har jag köpt, bilder kommer i bloggen när jag har packat upp.
På planet köpte iallafall det här:



Primer, jämnar ut hyn och gör så att makeup håller bättre



Läppglans och rouge som "aktiveras" och ändrar färg till svag rosa när den kommer i kontakt med huden



Världens första vibrerande mascara, som ska ge fransarna volym och längd utan att klumpa sig




Nu ska jag gå till min underbara häst, so jag knappt kan vänta på att få träffa igen, efter en hel vecka! Jag hör av mig om några timmar, ha det bäst!

/ v'

Kommentarer
Postat av: Scape

SV: Tack, eran blogg är jättefin! :)

2010-04-07 @ 13:47:11
URL: http://scape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0