inteeee bra dag

Jag är inte på blogghumör, jag blöder i pannan, jag orkar inte duscha, jag hatar att plugga, jag fattar inte gramatik, jag saknar pappa redan, jag har sån jääävla mensvärk, min chocklad är snart slut, jag kom nyss på att jag måste köpa godis tills fredag, jag har inte köpt någon jävla julklapp till någon mer än mamma, jag hatar spotify reklamer, jag lyssnar på en dålig låt, jag kan inte blogga på hela nästa vecka, jag vill att det ska bli sommar, jag mååååååste ärligt ha cola, jag har växtvärk (yes! heh), jag har ätit typ ingenting idag, och jag måste skörda på farmville, JUSTFAN!

det ända jag orka och har gjort är typ att ha ringt farmor? haha, skit bra emma! kommer snart ett normalt videoklipp med tim från idag :) nu ska jag hämta en hammare och spik och spika fast ordet gramatik i min hjärna!
puss, /e'


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: jag har varit med kompisar, själv då?

kram :)

2009-12-16 @ 21:24:16
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0