Bästa helgen/veckan någonsin!

Mina planer för helgen och nästa vecka är ju bara bäst.

Fredag - Lilla julafton med finaste flickorna, plus att storasyster kommer hem till oss :D (hon bor i malmö annars)
Lördag - Fest här hemma med MASSA roligt folk.
Söndag - Rida ut med Sara och dela ut pepparkakor till folk, haha
Måndag - Vara i stallet hela dagen med Sara och julpynta
Tisdag - Julshoppa med Sara, sen hem till mig och baka pepparkakor och göra julgodis
Onsdag - Stallet och smörja allt och pynta lite till
Torsdag - JULAFTON!!
Fredag - sssssssssssoova..

Sen har jag bäst planer för nyår, men det får ni inte veta ännu (:

Vad ska ni göra på jul/nyår? Vara med familjen, festa, träffa kompisar, vara pojk/flickvännen?

/ v'


Kommentarer
Postat av: Nora<3

tjollahopp! ni har fel bloggadress på länken till mig, det där var min gamla! ;) puss<3

2009-12-15 @ 17:06:02
URL: http://norastromberg.blogg.se/
Postat av: Vilda :D

Härligt lov med massa hästar! :D Vart rider du? :)

Kram

2010-01-23 @ 21:39:05
URL: http://happifaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0